Opinionsblogg

Tack!!

För två dagar sedan publicerade jag mitt första opinionsinlägg på den här bloggen och jag tror inte att någon hade förväntat sig att det skulle gå så bra som det gjorde, över 70,000 personer läste min text vilket är helt jävla fantastiskt. Känslan av att det jag skriver uppskattas och sprids så pass mycket är häftig och ofattbar, det går liksom inte riktigt att greppa att över 70.000 individer läste MIN text. En självförtroendeboost utan dess like såklart men det häftigaste av allt är ändå den plattform det ger mig. När 70.000 människor läser det jag skriver så ger det mig möjlighet att skapa skillnad, på riktigt. Och det finns ingenting som gör mig så taggad som känslan av att kunna förändra. Nu kör vi!
 
 

Kommentarer

#1 - Malin

Du skriver riktigt bra!
Men jag kan inte komma in på din blogg nu..
Varför då?

/ Malin
nouw.com/malinedlund

Kommentera